torsdag 9 februari 2012

Min hy må känna av kylan och den torra luften, men mitt hår är totalt oberört.

vid tangenterna: Jessica kl. 18:01
Jag kan uppriktigt säga att jag knappt haft flygigt och elektriskt hår på allvar sedan 2007 eller 2008 när jag upptäckte Philip B´s Lovin´ Leave-In. Eller jo, nu ljög jag - när min första tub tog slut och jag fick genomlida några hemska dagar (typ två - tack och lov att eleven har snabba leveranstider!) utan den här produkten - då insåg jag vidden av dess storhet. 
Jag VET att om ni har läst bloggen länge så har ni hört detta x antal ggr, men jag kan inte nog hylla den här lilla gudagåvan till håret, i synnerhet under vinterhalvåret. Det är verkligen på riktigt DEN BÄSTA leave-in-produkten. Och JA, den kostar lite mer än vissa men den är dryyyyyg som satan. Drygare än Yes! 
Du. Kommer. Inte. Ångra. Dig.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos