måndag 27 februari 2012

Att pimpa ett elskåp - och på så vis en hall!

vid tangenterna: Jessica kl. 21:25
JAG ÄLSKAR DEN DÄR JÄKLA ROSSLINGAN! VILL KÖPA UPP ETT HELT LAGER OCH HÄNGA DEM ÖVERALLT! MM-HMMM.
Den tjusiga lådan har Bengt byggt åt oss!♥

Det slog mig dessutom att ni typ inte har fått se vår hall sedan vi köpte lägenheten och jag visade bilder från hemnet... Så här har ni en bild på hur den ser ut i dagsläget. Vi har i princip alltid dammsugaren framme eftersom katter = kattsand och kattsand på parkett- och furugolv = extra uppenbart. 



Jag har redan en sådan här ljuslykta som för tillfället står på fönsterbrädan i sovrummet. Idag när jag köpte rosslinga no2 så köpte jag en till, de är så söta. Heja Hemtex.

Nuuu ska jag brygga lite te och kolla på nya Glee som Tobbis har fixat. Imorgon är jag ledig! Wopidooo!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos