torsdag 23 februari 2012

De snyggaste skivomslagen:

vid tangenterna: Jessica kl. 17:06
Jag gillar färg och snygga former. Man ska bli inspirerad och lockad att lyssna på skivan av att se omslaget och dessutom så ska det fånga skivans innehåll så att man sedan inte känner sig lurad [av dess snygga yttre]. (Typ som när jag var singel och dejtade en jättesnygg kille som visade sig inte fatta ironi. Sådant vill man inte vara med om, helt enkelt.)
Tre album som jag tycker uppfyller det där är dessa praktexemplar:
Madonna - Ray of light

Madonna - Music

Katy Perry - Teenage dream
De två Madonna-albumen står mig nära hjärtat, för jag har varit en trogen liten efterapare av de två stilarna när det begav sig. I synnerhet hennes cowboy-styling under Music-eran var min stora garderobsledstjärna i åttan och nian. För att inte tala om håret. Mitt redan till döden blekta barr plågades lite extra varenda morgon under en period när locktången och hårsprayen var mina bästa vänner. Värmeskyddsprodukter fanns inte ens i mitt vokabulär.
Jag tycker fortfarande att det var hennes absolut snyggaste look EVERRRR. Det gör jag. Hon får extra stilpoäng för den:

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos