tisdag 28 februari 2012

Saker jag gillar just nu:

vid tangenterna: Jessica kl. 11:35
Bokrean!♥ Jag fyndade fyra kokböcker på Konsum igår. De större för 39,90 st och de mindre för 29,90 st.

Rolig post! Idag trillade sista säsongen av The Hills in genom brevlådan. MYCKET bra, för jag har inte sett många avsnitt av den, bara typ det första... och sista!:)

Att dricka te ur mina jättemuggar från Liverpool.
Jag har mina perioder: Ibland gillar jag att dricka flera koppar ur lite mindre muggar (typ GreenGate-lattekopparna) och ibland vill jag ha ALLT te på en gång i en jättemugg. Just nu gäller det sista.

Att planera hur jag ska inreda vår balkong nu till våren/sommaren med hjälp av inspirerande magasin.

Smaksatta lattes. Ni vet. Min stora svaghet!:D
Och ju större desto bättre. Hörde jag VENTI?

Gotländsk Sommarblandning. Enligt mig det GODASTE teet från Kränku. Jag måste alltidalltidalltid ha det hemma. Precis som med mycket annat så går det i perioder, nu under vintern har jag druckit mest Kusmis "Anastasia", men just nu så blir det sommarblandningen varenda gång gång jag ska brygga en kopp.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos