lördag 11 februari 2012

Nytt i badrumsskåpet:

vid tangenterna: Jessica kl. 14:57
I England var produkterna i min favvoserie I Love... nästan hälften så billiga som här hemma (och här är priserna ändå helt okej), så jag passade på att köpa med mig en bodyscrub, bara för att.
Just nu så flaggar Kicks lite extra för serien också, lagom till Alla Hjärtans Dag, så jag passade på att köpa en ny bodylotion och handcreme häromdagen. 

Jag älskar ingefära och fyndade den här jul-upplagan av Body Shop´s grymma Body Butter för 3 pund i Liverpool. Säger som Jolene: Nam nam nam. (För doften alltså. Jag äter det inte.)

Hur bra är det inte att Aussie lanserar JÄTTEFLASKOR nu? 500 ml, ohhjäääh! (som flaskan uttrycker det: Wow! What a big aussie) I synnerhet när jag hittade en formula som inte finns i Sverige än: MEGA SHAMPOO for everyday cleaning. Yaaaayyy!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos