söndag 26 februari 2012

Det är söndag och det är kväll.

vid tangenterna: Jessica kl. 22:10
Hej! eller God kväll! Välj själva;)
Jag sitter och webshoppar lite såhär på kvällskvisten... eller snarare så kastar jag mig från webshop till webshop och lägger prylar i varukorgen, blir snål och hoppar vidare till nästa. Får se om det faktiskt blir något köp, för stunden är jag faktiskt nära att slå slag i saken och klicka hem lite  mjukiskläder... Ohhhweeee - what up with that!? What up with that?! 
Hahahaha åhhh... Jag är SNL-skadad:( Har haft den låten i huvudet hela dagen. Och när den väl försvinner och de inte har den med i några avsnitt - då kommer den igen! Gaaaah!!!

Ehum.
Jag har lite idétorka på ämnen att skriva om ikväll, känner jag. Det märks väl inte?

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos