måndag 20 februari 2012

So don´t you worry your pretty little mind

vid tangenterna: Jessica kl. 10:40
HUR GALET UNDERBART GLAD BLIR MAN INTE AV DET HÄR VÄDRET?:

Som jag nämnde igår så var jag kanske inte direkt på topp under helgen, jag var hemma i lördags och tillbaka på jobbet igen igår.

Idag är det i alla fall fantastiskt trevligt att vara ledig och att vakna av solen i ögonen där vid åtta. Pulia är hemma och har sportlov, så idag ska vi luncha lite och så får hon komma hit och gosa lite med kissarna, då blir de glada!:) Och jag med! Lilla lilltrollet, det var så längesedan vi sågs nu, framförallt var det ett bra tag sedan som vi hade lite systerhäng bara sådär spontant.♥

Tillbaka till min mage, haha. Jag ska se till att styra upp min kost mer noggrant igen. Jag har varit grym på att äta sådant som jag mår bra av och som ger kroppen massor av energi och gör magen glad, men jag har slarvat med det det senaste... typ halvåret? Om inte längre. Det här var en tydlig signal på att jag ska göra det, om inte för formen (beach 2012, jäääähhh!:D) så för min lilla mages skull. All-Bran, mörkt bröd och frukt/bär: Hej gamla vänner, liksom. Just nu så testar jag/vi de nya flingorna som det går tv-reklam för ni vet...? Havre2. Jag gillar dem verkligen! Jag trodde att de skulle vara som Havrefras, som kuddar liksom. Men de är mindre och plattare, det tycker jag är bra! Mer näring och mindre luft;) En grej bara: Det står på förpackningen att den är miljövänlig och därför så är flingorna inte paketerade i någon påse inuti kartongen - vilket gjorde att det läcker "havredamm" och blåbärssmulor ur botten så fort man skulle hälla upp dem. Som tur är så har jag min fina Lisbeth Dahl-burk som är som gjord för flingor!;) Ett förvaringstips, med andra ord.

Nu ska jag  skutta in i duschen! LATERGATER!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos