torsdag 31 mars 2011

Weekend comin up!

vid tangenterna: Jessica kl. 12:18
Jag vaknade vid fem imorse och hade så djävulskt ont i den högra kinden. Eller, ja i tandköttet eller vad man nu ska säga. Visdomständerna växer så att det känns som om jag nästan bokstavligt kan höra dem knaka.Fan vad ont det gjorde. jag låg och härdade ut tills Tobbe skulle gå upp 50 minuter senare, då gick jag och tog en tablett, gick och la mig igen och somnade om. När jag vaknade ungefär en timma senare, precis innan Gosing skulle gå, så kändes det som om jag sovit i en evighet (jag kan få konstiga drömmar av de där tabletterna - opiater gör det mot mig, haha) och smärtan var dämpad för stunden.
Jag älskar när man kan göra så, vakna upp och må bättre liksom. Det var vidrigt där när jag först vaknade, jag var övertygad om att jag skulle bli tvungen att ringa jobbet och säga att jag inte kunde komma. För växande tänder, liksom???!!! Jävla tänder.
Nu börjar det komma tillbaka, så det är väl dags för en till tablett snart. ZzzzzZzzz.

Något det är dags för NU är lunch. Jag jobbar 14.30-21.30 idag, sedan är det heeeeelg:):) DET är iaf trevligt!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos