torsdag 17 mars 2011

wearing my spenderpants

vid tangenterna: Jessica kl. 23:34
Idag var jag & Jenny på Lindex för att fixa bikininis till deras Aruba-tripp(...!!!). Då slog jag till på väskan som jag velat över sedan i lördags. Lite panties fick följa med till kassan också. Jag blev så kär i fjärilsmönstret.
Väl hemma, efter en rolig lunch på Waynes och en runda på Coop - med världens snällaste Jollis; vad har hänt med lilla vrålmonsret!? - så hamnade jag på hm´s webshop och var tvungen att köpa två klänningar också (de på bilden då, som ni nog anade). SOMMAR! GE MIG! NU TACK.

En grej jag alltid undrat är varför det inte finns något kommando på tangentbordet som gör att hela meningar kan skifta mellan stora och små bokstäver. Jag har dagdrömt om att kunna markera en mening, trycka på Caps Lock och vips! så är alla bokstäverna versaler. Oh, det hade varit underbart.

Jag är så trött att ögonen knappt kan hålla sig öppna. Liksom. Så trött att jag somnade till Simpsons förut. SKANDAL. Och nu inleds jobbhelgen. Så farväl för 3 dagar. Om jag inte slänger iväg lite inlägg via BB´n så hörs vi på söndag kväll, skulle jag tro. PUSS!


0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos