fredag 11 mars 2011

I know that I got issues but you´re pretty messed up too

vid tangenterna: Jessica kl. 16:15
Hej! 
Ledsen att jag varit tyst på bloggfronten senaste dagarna, jag har varit lite off... och spenderat större delen av tiden jag annars sitter framför datorn med att plöja avsnitt efter avsnitt av Glee (köpte boxen med hela första säsongen förra veckan). Nu är det iaf fredag, wihooo!! Och vår. Underbart! Jag har haft vanliga Nike´s på mig sedan i onsdags - det känns som att vandra på små moln efter 3-4 månader med tunga vinterskor. HALLELUJAH. 

Jag fyndade en lampa på "Bohemia" idag, 65 pix! Det finns en liknande i sims2 som jag alltid brukar använda i mina små simmars hus... Hahah. Tycker de är söta! Det fanns en med väggfäste som hade rosatonad kupa, men det är så meckigt med vägglampor - speciellt med våra betongväggar, så det blev bara den här.

Jag hade ingen jacka utan körde på väst istället. Det var VARMT ändå. :)

Jag har testat Aussies volymschampoo i veckan. Problemet för mig när jag bleker håret är att jag tycker att volymschampoon har en tendens att göra håret och hårbottnen så torr - vilket ju inte är så konstigt eftersom dess uppgift är att avlägsna fetter och dylikt som tynger ner håret. But still, det borde ju inte vara tvunget att välja mellan extra volym eller kliande hårbotten, kan jag tycka.
Anyways;  Än så länge gillar jag faktiskt "Aussome Volume". Även om "Miracle Most" är den av deras formulas som är bäst lämpad för mig så är det en bra omväxling när man har "platta perioder", vilket jag haft nu. Det lyfter utan att torka ut håret helt. 

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos