tisdag 1 mars 2011

Motivation till Beach 2011; Här har ni en av mina källor!

vid tangenterna: Jessica kl. 23:43

Hennes bod är sjuk här! Kolla in hennes muskulösa rygg!!! Okej, jag vill inte ha den fullt så biffig själv, men jag är imponerad över hur fit Britney är ändå. Vid det här laget så vet ni ju att jag gillar skinnybitches, men Britney är ett bra exempel på en sund kropp.

För övrigt...
1) kan jag inte låta bli att tänka på att Tre kunde köpa rättigheterna till att ha den här som alternativ till "... threee is the magic number... yes, it iiiis... it´s the magic number". Hahah. Det vore grymt!
2) funderar jag varje gång jag ser hennes "pussmun"-tatuering på handleden om ifall hon får dåliga vibbar av att se den. Jag menar, det jag tänker på är att hon ju gjorde den direkt efter att hon rakat av sig håret och var en allmän röra, i princip. Fast å andra sidan hade hon ju kunnat ta bort den om så var fallet.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos