söndag 13 mars 2011

Låter som en grym kväll (!!), men det kanske bara är jag?

vid tangenterna: Jessica kl. 22:52
När jag ibland köper en skvallerblaska så är det för att kolla på bilderna och på sin höjd slöläsa bildtexterna mellan samtalen i bokningen eller mellan kunderna i incheckningen. Läser jag själva "artikeltexterna" så blir jag bara fruktansvärt irriterad. 
Jag vet inte vad som stör mig mest egentligen; a) att jag faktiskt betalar för denna snedvridna och totalt vinklade "information", b) det faktum att någon får betalt för att skriva eländet eller c) att det finns de som faktiskt TROR på allt dessa tidningar publicerar.En mix av alla tre, antar jag.
Den här bilden med tillhörande text var så helfestlig att jag var tvungen att föreviga den med mobilkameran. De tar en bild som är helt tagen ur sammanhanget där Jen trött tittar in i paparazzins kamera och typ är på väg att blinka - och sedan lägger de till ett citat "från en vän". Och artikeln handlar självklart om att Jen´s "vänner" är oroliga över hennes alkholisttendenser. Hahahaha. Åh. Puckade skvallertidningar... tack för att ni får oss att känna oss smarta.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos