fredag 15 oktober 2010

De coola kidsen

vid tangenterna: Jessica kl. 18:08

Sådärja. Nu har jag bokat tid för nästa tatuering, yaaay! Men ååååh vad jobbigt det kan vara att ladda inför själva bokandet. Jag känner mig som typ Milhouse på väg att prata med de coola kidsen - lite rädd och skakis.
Själva tatuerandet i sig är en baggis, men just detta innan man har varit inne och pratat med dem, de coola tatuerarna... hahah. Det är så lätt att förtränga att tatuerare i regel är väldigt behagliga människor - åtminstone dem jag träffat på. Så så fort jag kliver innanför dörren i studion och med darrande, barnslig röst kväkt "Jag vill tatuera mig", så går det ju huuuuur bra som helst.

Nu kommer min babe hem any minute, så nu ska jag göra mig klar att åka och handla. Ooooh vad jag längtar tills jag har körkortet i hamn...

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos