måndag 28 mars 2011

SOMMARTIDER HEJHEJ

vid tangenterna: Jessica kl. 20:02
(saknas ett s i kvällssol... Ouf.)
- Idag var Natha på besök på jobbet!! Wihiii! Så fint att se henne igen. Vinkväll snart!!!!!

- Lite jobbigt är det allt att ställa om sig till sommartid - men det är hemskt trevligt med kvällssolen. Den där förvissningen att våren faktiskt är här nu... den förstärks liksom av det.

- Jag gymmade idag men det var en flopp. Efter att ha sprungit i 10 minuter kraschade jag (alltså fysiskt, inte bokstavligt talat). Hade sprungit med värsta hållet som bara spred sig och till slut kunde jag inte andas för att det gjorde så JÄVLA ont. Så jag var tvungen att ta en liten paus och efter det kom jag aldrig tillbaka, utan var helt skakis och yrslig resten av passet. Så irriterande.
Tur att jag har min xbox att trösta mig med. 

- Enda skälet till att det här inlägget skapas är för att jag fick dåligt samvete pga den dåliga uppdateringen igår och idag (idag har jag iofs inte haft tid förrän nu, but still). Och DET beror på... Fable 3. Förstås. 
Och nu har jag så svår abstinens att jag inte står ut längre. Gotta go! PUSS!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos