söndag 27 mars 2011

Trött sammanfattning av dagen

vid tangenterna: Jessica kl. 00:00
- Vi var i Haninge en sväng. Utbudet på Gina, H&M och Cubus var under all förväntan. Sååååå trist. Snarkvarning. MEN jag hittade åtminstone ÄNTLIGEN ett par svarta stretchjeans på Cubus. SOM jag letat efter det!
Det bästa var dock att vi kom hem med ett XBOX 250 GB!!!! MED FABLE 3 TILL!!! (Och Halo reach) Fler spel ska inhandlas typ.... imorgon! Bla THE FORCE UNLEASHED. Åhhhhhhh jag är så lycklig. Älskar Tobbe SÅ MYCKET just nu, hahahaha:):)

- Jag åt på Subway för första gången i mitt liv. Trots att jag är mackornas största fan så fattar jag inte riktigt vad the big fuss is all about. Det var en fullkornsbaguette... med kyckling. Och lite grönsaker. Inget jag inte kan fixa själv hemma!? Men visst - det var gott.

- Tjejkväll hos Malin i Ösmo med tjejorna, dvs i detta fall Bobon, Mary, Malin och lite senare även Hanna (med hennes bebismage!). Vi gjorde kalasgod kycklingsallad, pratade om allt från spöken, gud och fester och tände levande ljus i mörkret under Earth Hour. Och så gosade vi med Malin hund Kiefer! Guuulle!!

- Tog bussen till Nynäs med tjejorna. De hoppade av vid Bedaröbaren medan jag åkte vidare hemåt. Blir helt snurrig av att tänka på hur jag ska ställa klockan för att inte försova mig imorgon med omställningen till sommartid (jag jobbar). Kommer ALDRIG ihåg huruvida min BB ställer om sig automatiskt inatt eller om jag ska göra det själv. Tror den gör det själv...
Nej, måste sova nu. Ville bara få det sagt att det varit en GRYM DAG. Kärlek!!!!!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos