fredag 25 mars 2011

I was June and you were my Johnny Cash, never one without the other, we made a pact

vid tangenterna: Jessica kl. 11:02
God morgon alles!
Imorse drömde jag om ett underbart hus som vi hyrde (vi bodde bara där tillfälligt, tydligen? Det framgick inte varför, ehum?) och jag vaknade och var kär i det där huset. Fan. Det finns säkert inte ens i verkligheten. Men jag vill haaaa det! 

Måste göra mig i ordning och kila iväg upp på stan. Det ska tydligen komma lite snö på em, och jag är inte sådär supertaggad på att gå hem i snöblandat regn.
Igår när jag gick till jobbet så kände jag mig för övrigt som Hugh Grant i den där scenen i Notting Hill, när han går runt på den där marknaden och årstiderna skiftar. Vet ni vilken jag menar?
Mellan hemma och jobbet så gick jag i mul, snöblandat regn, strålande sol (fick dra av mig halsduk och vantar och ta fram solglajsen) och till sist hagel(!?) och hårda vindar. Sedan hann solen ikapp mig till terminalen.Yesss! VÅRVÄDER!:D

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos