lördag 26 mars 2011

BRYN MIG (dålig ordvits)

vid tangenterna: Jessica kl. 00:05
För bara några år sedan var mitt fokus på ögonbryn nästan lika med noll. Jag säger nästan, för jag var ändå medveten om deras existens och har aldrig varit ett så kallat vandrande ögonbryn, men mitt "intresse" sträckte sig till att jag noppade dem när det behövdes, och det var allt. Jag SÅG helt enkelt inte ögonbryn. Knasigt.
 Nu älskar jag att mecka med mina bryn och att testa olika produkter till dem. Det senaste jag varit fixerad av är blekta ögonbryn, det är så jävla snyggt om man kan pull it off (och det tror jag nog att jag skulle kunna, hehe) men jag är för snål och bekväm för att gå och göra det på salong. 




0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos