lördag 19 november 2011

Romancing Fenris

vid tangenterna: Jessica kl. 23:20
Jag har inte hängt med xboxen sedan innan flytten. Inget Dragon Age 2 på tre veckor. That´s crazy. Jag saknar mina artificiella vänner. Jag är ju lite kär i Fenris.
Spelar du DA2 och har probs med att få denna stiliga men bittra alv på fall? Här har du guiden som räddar ditt hjärta från att krossas!

Jag har fått skäll av lilltrollet att jag inte får lägga ut bilder från spel på Facebook. Jag har gjort det... två gånger. Okej. Först när jag besegrade den jävla broodmothern i DA Origins (som jag de första fyrtioelva försöken gav mig på utan att ha en healer med mig) och andra gången en bild på surhuvet aka Qunari-ledaren i DA2. Jag tycker att det var helt okej. Men Julia säger att jag inte får göra det. Att det är FÖR nördigt (till och med för mig? Är det det hon menar?), att det är WoW-varning på det. Att alla wow-nördar hon känner gör så.
Men hur kan man inte vilja se en bild som den nedan? Naaaaaaw. 

Oh well. För hennes skull så lägger jag inte upp den på fejjan. Just nu.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos