tisdag 15 november 2011

En tisdag i november.

vid tangenterna: Jessica kl. 17:17
Lizzie vill upp i en av garderobernas överskåp.  Hon sa att hon skulle hjälpa mig  organisera bättre där, men det tror inte jag på. Jag sa åt henne att hon alltid bara stökar till istället för att hjälpa till. Då sa hon mjau.
Heeej buddies!
Jäklar i min lilla låda vad jag har varit flitig idag! Har fått tusen saker gjorda här hemma, känns det som. Nu är även vardagsrummet/köket tomt på flyttlådor! Yaaaay! Det var förvisso bara en kvar, men den var full med glas (diverse "festligare" glas typ vin- öl- och snapsglas) som jag inte riktigt visste var jag skulle göra av dem allihop. Jag var beredd att skicka upp större delen av dem på vinden först, men efter att ha insett att jag kunde möblera om lite i skåpen så att det faktiskt blev bättre än det var så fick jag in de som jag ville skulle vara kvar här nere. Ohhhjäääh.
Nu måste jag dock verkligen börja med maten! Soppa it is! Med extra mycket rotselleri. Det kommer inte Tobbe bli glad för. Men det får han ta. Jag älskar rotselleri! MMmmmmm. Kan få feta cravings efter det. Hahah.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos