onsdag 23 november 2011

Ignite the light and let it shine

vid tangenterna: Jessica kl. 15:46
Hej buddies! Idag är jag betydligt piggare och gladare - aka feberfri! Weeeee! Jag gav mig ut på en timmes pw på f.m och det var sååå skönt att få röra på mig ordentligt igen. När jag kom hem så var jag dock lite skakis, så lite klenare än jag trodde är jag nog fortfarande. Men härligt var det!
Frukost-te. =) Älskar min te-hörna på köksbänken♥

Jag jobbar i helgen, men har tagit semester på söndag för då ska vi ha adventsmys här hemma med familjen.
Eftersom lönen inte trillar in förrän på fredag och vi har tömt våra konton på flytten så lägger jag det
stora ansvaret att adventhandla på Tobbes axlar. Jag började skriva en detaljerad inköpslista till honom
igårkväll.

Nu blir hamnen en mer vanlig del av min promenadrutt igen. ÄLSKAR ATT BI I "MIN" DEL AV STAN IGEN! :D

Mördeg. 
Som har vilat i kylen i mer än en halvtimma nu... så nu ska jag gå och göra lite coooookieees!=)

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos