fredag 18 november 2011

Fredagseftermiddag.

vid tangenterna: Jessica kl. 16:50
Lådan  monterades utan större incidenter. Jag är MYCKET nöjd. I och med att den kom på plats så försvann jättesäcken med täcken och kuddar som tagit upp en hel massa space inne i tidigare nämnda skrubb. Med andra ord bättras oddsen att vinna mot flyttlådorna därinne avsevärt! Fantastico!

Något helt annat: Jag hårar något förjävligt just nu! När jag fönar håret ser det ut som om en massaker har ägt rum i badrummet. Det går ju i perioder sådant där, men jag tror att det kan ha att göra med stressen kring flytten den här gången. Även om man stressar över något roligt så är det ju stress som stress. Nu börjar ju dock saker lugna ner sig lite... Med flytten, that is. Hahah. Sedan är det bara att kasta sig rakt in i julyran!♥

Jag kollar på gardiner, ellos har jättemycket fint just nu! Alldeles snart ska jag börja med maten, idag blir det fisk med räkor och lime i ugn, ett nytt recept (för oss).

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos