söndag 20 november 2011

Lussebullar, lite besök, middag på hamnis... och Breaking Dawn!

vid tangenterna: Jessica kl. 17:49
Quite a busy day! Vi har bakat lussebullar inför nästa helg. Dessutom slängde jag ihop en kladdkaka som snarare blev brownies eftersom den fick gå in i ugnen på samma höga värme som lussebullarna skulle vara på. Den var avsedd för att bjudas på till Per, Maria, Elsie & Anna-Lena som kom för att få en titt på lägenheten nu på dagen.
Nu snart ska vi bege oss till Hamngatan, papio & Kerstin bjuder på mat. Därefter plockar Jenny upp mig; Vi ska på Breaking Dawn - finally! Wihooooo!!!

Jag jobbar hela dagen imorgon. Hatar heldagar. Jag blir dum i huvudet av dem. 12,5 timmar på jobbet är inget optimalt för någon, tror jag. Till slut är man så slut i huvudet att det är omöjligt att ge eller göra något utöver det allra minsta som krävs av en.
Tack och lov att jag åtminstone kan gå hem på lunchen nu när vi bor nämare.♥

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos