måndag 28 november 2011

Fin i håret men sur inuti.

vid tangenterna: Jessica kl. 22:30
På bilden till höger ser man att vi tog lite mer bak än att bara klippa topparna (som vi gjorde i resten av håret).
Det var skönt att kapa av lite slitna toppar!:)

Imorgon (på min annars lediga dag, gaaah) ska vi in till stan och gå på föreläsning med Kay Pollack. Den håller på mellan 13-16, vi ska ta 11.05-tåget. Med andra ord försvinner ju hela dagen. Och Natha är sjuk och ska inte med:(
Det blir garanterat jätteintressant med själva föreläsningen men jag är så fruktansvärt osugen på hela alltihop just nu. Det må vara min pms som talar, men det förändrar ju inte hur man känner även om man är medveten om vad som får en att känna just den där motviljan.
Sedan heldag på onsdag. Efter i lördags får jag ångest bara av att tänka på det med. Fyfan vilken vidrig eftermiddag det var. Säger bara det.

BLÄBLÄBLÄ DÖDENDÖDENDÖDEN. SKITÄCKELFAN.
Så. Nu har jag fått det ur mig.
På torsdag blir det iaf RUUUULIGT, för då ska jag och Jenny till Ikea!! Och Rusta! Weeeee!! Sedan, på fredag. Då. Då ska Jessica sova. För nu har min vintersömnighet vaknat till liv (motsägelsefullt uttryckt).
På lördag är det julbord med kollegorna.♥ Och på söndag jobbar jag - gissa vad? Mmmhmmm, just det - heldag. Jag måste sovit när jag godkände det här schemat. Det störiga är att jag godkänt ytterligare ett antal sådana dagar på NÄSTA period. WHYYY? Jag vet ju att det inte funkar bra för mig. Snark. Tur att jag har julsemester ganska snart. :) Det är bara att koppla på the robot-mode veckorna som är kvar. Smile and wave, boys. Smile and wave.

Nu ska jag gå och lägga mig och kolla på Outsourced! Farväl och gonatt!

2 kommentarer :

Jenny on 28 november 2011 kl. 23:10 sa...

Och Toys ´R´Us!!

Jessica on 29 november 2011 kl. 16:26 sa...

Inte att förglömma!:D

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos