torsdag 17 november 2011

Helg!

vid tangenterna: Jessica kl. 23:16
Hej!
Hur står det till med er? Bra, hoppas jag!=) Jag har ledig helg nu och det känns så jäkla GÖTT. En helg utan totalt flyttkaos... Mmmmm. Det börjar bli riktig ordning här i Drömmis nu! Förråden är fulla med lådor, men lägenheten i sig är tömd på dem! Underbart. Nu ska jag bara be pappa snällt om att komma och hjälpa mig att sätta upp lite hyllor, sedan är grundarbetet helt klart. Wiiieeee!
Nu har jag fått upp gardiner i data/gästrummet också. :) Igår redan, faktiskt.
Här är jag imorse med sömnsvullet fejs. Försöker se lite skön ut men ser ju bara allmänt dum ut. Jojo.
Vårt kök är åtminstone fint där i bakgrunden.♥
... och Puff gör sig så fint mot det vita! BEBIS!

Jag och Jenny (och Lillyn & Jollis, förstås) goffade julfika tidigare idag! Kladdkaka med pepparkakssmak, lussebullar, pepparkakor, julmust och glögg (Blossa, såklart! "B-L-O, S-S, A, B-L-O, S-S, A, B-L-O, S-S, A - glöggen heter Blooossaaaa!"). FEST! 
Och på tal om dessa underbara tjejor så hittade jag den här bilden från början av december förra året:
Det är helt otroligt att den där lilla knodden i pepparkaksbody nu far runt med sitt ljusa hår, stora blå ögon och glada leende samtidigt som hon lyckas dregla ner ALLT som kommer i hennes väg. Jag minns ju hur hon vrålade sig genom hela Ikea veckan innan fotot togs, haha:) Finaste Jolene. Vad fint det är när familjen växer.
Älskar min familj så mycket!




0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos