måndag 21 november 2011

"Därför har jag knutit en gayig rosett runt den"

vid tangenterna: Jessica kl. 22:56
Hittade den här på Josephine Bornebuschs blogg som jag råkade trilla in på via Maria Montazamis (blogg). 
Vi har ju en sådan dammsugare och den funkar någorlunda ändå, tycker jag. Som komplement, liksom. Och det är ju inte meningen att man ska ha bara den, som vissa kritiker av den verkar tro. Hur tänker de då, när det är tänkt att man ska tömma den med en vanlig dammsugare? Jaaaja. Den står iaf i vår hall just nu - och jag håller med om att den lyser jäkligt starkt. Det är på gränsen, liksom. Det stör mig lite när jag släcker lampan i sovrummet och ljuset från den liksom smyger in i rummet. Fast den matchar vår snajdiga dimmer därute...
JAJA, anyways! Jag sitter och fnissar för mig själv när jag läser annonsen. 

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos