söndag 30 oktober 2011

Lyckligaste tjejen i stan.

vid tangenterna: Jessica kl. 18:42
Vi har varit i lägenheten idag och innehar nu en av nycklarna! De resterande får vi på tisdag när vi träffar säljarna igen (idag pratade vi bara med grannen som har städat den åt dem) och det riktiga tillträdet äger rum. Gud, allt är finare än jag minns det, vilket inte säger lite. Och alla detaljer som jag inte vågade spana in när vi var på visningen eftersom jag visste att det skulle svida så när vi inte fick lägenheten (jag var ju helt övertygad om att den inte skulle bli vår - jag älskade den för mycket!) var ännu bättre än jag hade kunnat föreställa mig, de med. Åååååhhhhh. Vill ha flytten överstökad nuuuu! Jag ville aldrig åka därifrån. :)

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos