onsdag 5 oktober 2011

Bodum

vid tangenterna: Jessica kl. 11:41
En serie köksartiklar som jag gillar är Bodum. Jag står ofta och klämmer och känner på deras produkter på Kränku och Cervera, men som de flesta av er nog är medvetna om så har jag ju en hel del muggar, därav har jag inte något från dem i min ägo.
Jag skulle dock hemskt gärna vilja ha den rosa vattenkokaren! Och brödrosten med gummerat ytskikt! Fast jag har ju en vattenkokare redan... Och en brödrost också (en fin chilli dessutom) för den delen. Men de ÄR ju så snygga.

2 kommentarer :

Vardagstugg on 5 oktober 2011 kl. 11:51 sa...

Ja dom har mycket fint! =)

Svar: Våran sänggavel har jag gjort av två lastpallar som jag helt enkelt målade vita! Fick lastpallarna gratis och köpte vitfärg för 149kr så det blev ett blilligt kalas ;-)

Hoppas du får en fin dag!

//Annelie

Jessica on 5 oktober 2011 kl. 11:56 sa...

Önskar att jag också var så kreativ!=)

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos