lördag 29 oktober 2011

Jolene fyller 1 år och Jenny ger oss fika så att det nästan sprutar ur öronen:) (Det är bra.)

vid tangenterna: Jessica kl. 20:29
Jenny hade gjort världens finaste tårta. Jo, den var faktiskt det. Hon är så duktig och kreativ med sitt bakande. Avundas henne det. När jag försöker vara kreativ i köket blir det oftast något som smakar skit. Förutom soppa. Det är jag bra på. GOD var den också, tårtan. Det bör tilläggas. Många söta bebisar var på plats också. Eller ja, tre. Jollis förstås, (Super)Nova och... ååååh, vad hette den tredje? Heeeemskt söt var hon i alla fall och jag skäms över mitt kassa namnminne. Men det är henne ni ser där bakom tårtan! Som en liten rumpnissebebis såg hon ut! Hihii. Update 111030: Majken hette hon! Tack Lina! ;) 
Sedan hade vi tre goa mediumsize-ungar också, Lilly, Benjie och Malte. Många ungar = mycket liv. Men på ett härligt sätt!
Jollis gjorde det man bör göra på sin första födelsedag, det vill säga a) moffade bullar & kakor så att det stod härliga till och b) gosade och busade med alla som fanns tillhands, i detta fall pappa Jens. 

Mutti hade gjort en jättefin bordsdekoration med rosor. 

Tobbe är fett mätt och sockerstinn. ;)

Nova och Lina fick klara sig utan pappa Jesper som har jobbvecka på (gotlands)båten.

Bertil var med förstås! Han var nyklippt och stilig som få. Och Lilly busade sig helt suddig.

Lilly tycker det är jätteroligt att grimasera och fåna sig framför kameran. Så fort man har tagit en sådan här bild så kollar hon på den, skrattar och säger "En till!".
Här är hennes favorit på mig respektive min favorit på henne.

2 kommentarer :

Lina sa...

Majken heter den lilla rumpnissen, å storebror heter Malte, inte Walter ;)

Tack för idag! kram

Jessica on 30 oktober 2011 kl. 18:15 sa...

Jag är verkligen grym på namn! I synnerhet på barn!!;)

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos