tisdag 11 oktober 2011

sooc [Straight Out Of the Camera]

vid tangenterna: Jessica kl. 22:43




Jag har hittat tillbaka lite till min vanliga kamera (min Fujifilm). Sedan jag skaffade Arc:en i våras så har den mestadels fått ligga hemma och vila. Men de senaste dagarna har jag lekt lite med den igen!
 
Roligt att fotbollsgrabbarna slog Holland. Det hade jag faktiskt inte vågat hoppas på. Nu blir det EM!!! Ohjäääh.

Nu är den stora frågan som följer: Orkar jag lira lite DA2 innan läggdags? Jag är ganska sömnig redan nu, så frågan är om det är en bra idé - sätter jag mig framför xboxen så går jag liksom in i FOCUS-MODE; Jag märker inte om jag är trött förrän ögonen bokstavligt talat gör ont av ansträngningen att hålla sig öppna.
 Jag gick ut spelet förra veckan när jag var sjuk, minns inte om det var tisdagen eller onsdagen. Det var så kort! Och inga DLC´s har vi heller. Fast jag är sugen på att fixa. Men, som sagt, det var så kort! En och en halv vecka, knappt, tog det för mig - och då var det en jobbhelg där som gjorde att jag inte spelade på hela helgen.
Så nu har jag börjat om - med en rogue istället för min sedvanliga warrior. Jag är ALLTID warrior så det är spännande att testa något nytt - även om jag tycker det är lite mesigt att inte kunna slåss med jättesvärden jag är van vid. ;)
Näe, jag väntar till imorgon. Då har jag något att längta till. Hehee.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos