tisdag 25 oktober 2011

1 VECKA KVAR

vid tangenterna: Jessica kl. 10:08
Har precis betalat räkningar, dubbel hyra den här månaden. Men det gör mig inte så mycket. Det är det värt.:) 
Om en vecka är det tillträde! Troligtvis får vi dock iaf ett par nycklar redan på söndag, när vi visiterar lägenheten. De som vi köper av har flyttat lite avsides, så en granne (vår blivande!) som behövde lite extra cash fick uppdraget att städa lägenheten, så det blir honom vi träffar då. Och om vi inte har något att anmärka på så tar vi nycklarna han haft då! :) IHHHHP.
Mutti mailade den här bilden på världens finaste ungar. Den matchade min sinnestämning ganska exakt! 
HAPPYFACE.♥

Vi har ju förstås adressändrat och så också. Eller, jag ska lägga de sista blanketterna på lådan idag och jag har just betalat eftersändningen. Det sjuka är att ju närmare vi kommer och ju mer dylika "slutgiltiga" saker i flyttprocessen som bockas för, desto overkligare känns det. :):):) Jag kan inte fatta att vi flyttar nästa vecka!
En sådan här brevlåda vill jag ha! :)
bild via weheartit, förstås.



0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos