torsdag 6 oktober 2011

Jeans. Från Levis.

vid tangenterna: Jessica kl. 22:49
bilder via Rebecca Simonsson, BLOGG
Mina finaste och mest älskade par Levis är så lappade och nötta att jag har fått acceptera att de är så gott som bortom räddning nu. Whäääääää. Aldrig kommer jag hitta ett par byssor lika sköna som dem. På allvar. ALDRIG.
Men jag vill gärna ha ett par nya. Jag gillar de här med blixtlås vid fötterna. Och tvätten. Mhmm.
Men för mig är jeansjakt ungefär likvärdigt som att besegra Sauron. I princip omöjligt (såvida man inte är en liten filur med förskrämt fejs och håriga fötter som släpas fram av en lite tjockare och starkare filur och får hjälp av värsta grymma trollkarlen på annan ort).  

Men Rebeccas Levis´ påminde mig om att jag ska hålla ögonen öppna.

2 kommentarer :

Elin on 7 oktober 2011 kl. 11:12 sa...

Jag älskar mina Levi's.. Jag har de där Curve ID, flera par, och de sitter som en smäck och är hur sköna som helst, kärlek vid första ögonkastet. Finns i olika tvättar oxå...

Jessica on 7 oktober 2011 kl. 15:25 sa...

Levis är verkligen de bästa. Har endast hört bra grejer om Curve ID-modellerna, så har tänkt kolla upp dem. Det är bara det att testa jeans i butik. Hatar det.

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos