onsdag 5 oktober 2011

... och på tal om att bli provocerad.

vid tangenterna: Jessica kl. 22:56
Angående det här inlägget hos BK.

I måndagens avsnitt blev jag påmind om vad som störde mig allra, allra mest redan när Gunilla var med i Svenska New York-fruar och det har egentligen ingenting med hennes barnuppfostran eller allmänt psykotiska beteende att göra. Nej, det som får mig att se rött är när hon ständigt ska snacka skit om folk (amerikaner) som sitter precis bredvid henne - på svenska. Som om de inte finns där. Så JÄVLA RUDE. 
Snacka om respektlöst beteende - i måndags var det hennes "date" som åtminstone verkade ta det med någon slags ro (frågan är om han tyckt det var lika festligt om han förstod vad hon sa om honom) men jag minns att hon uppförde sig på samma sätt i praktiskt taget alla avsnitt av New York-fruarna.
... fast när jag tänker efter så har det nog en hel del med hennes märkliga psykiska tillstånd att göra, trots allt.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos