måndag 11 april 2011

A Trying Cookie

vid tangenterna: Jessica kl. 23:41
Ingen kan anklaga mig för att inte försöka åtminstone. Med att baka, alltså. Småkakor är min akilleshäl. Jag förstår inte varför det ska vara så svårt för mig att lyckas med dem?! De bara smular söndar, typ. (Jag vet att det har med smörtempen att göra, men vafan smöret blir ju varmt när jag fixar med degen?!) Fast de som jag bakade nu ikväll verkade inte fullt så angelägna att vittra sönder vid minsta lilla beröring, jag lyckades åtminstone få ner dem i burken utan att de gick i kras! Jaaaaja. Så länge Tobbe är glad så är jag glad. Och det är han, han tyckte kakorna var jättegoda. Tur.


Hur lycklig är jag inte över att Filip & Fredrik är tillbaka i rutan!!??? Såg ni första avsnittet an "Nitti leaks"?:) FANtastiskt.

Nu är det läggdags. Håll tummarna för att min nya phoney kommer imorgon, för nu kan jag inte surfa (läs; facebooka och maila) med BB´n eftersom de bytt mitt abonnemang nu och därmed tagit bort BlackBerry-tillägget som krävs för att jag ska kunna det. Gaaah. Hallååå, vad ska jag med en telefon jag bara kan ringa och sms:a med?? ;)
Gonatt!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos