tisdag 5 april 2011

Nej hu, det blev ju nästan en bloggpaus! (heh)

vid tangenterna: Jessica kl. 17:38
När jag inte bloggar i princip någonting på en ledig helg så är det i regel en väldigt lyckad helg. Så var fallet med den helgen som var.Och igår hade jag jobb och xbox som tog min tid, så idag kände jag att jag höll på att explodera av oskrivna blogginlägg. Saken är ju bara den att när jag bloggat dåligt eller inte alls under några dagar så har jag så mycket att skriva om att det blir helt blankt när jag väl slår mig ner för att skriva. Antiklimax! Till tusen.

Jag är iaf lycklig, för jag har a) ett nytt minneskort till min kamera (tack tobbis!) som är supersnabbt och jättebra (och på 4GB, dvs dubbelt så stort som mitt gamla) och b) en ny minneskortsläsare som OCKSÅ är supersnabb och jättebra. Jag var tvungen att skaffa den eftersom mitt nya supersnabba minneskort var för nytt och avancerat för min gamla minneskortsläsare.
För att inte tala om att våra spel som vi väntat på i en vecka nu äntligen kom igår! Tänk att jag har alla tre Fable-spelen nu! För att inte tala om THE FORCE UNLEASHED! Nu önskar jag mig bara 2:an i fölsis också, och kanske Kinect... Sedan har jag så att jag klarar mig ett tag, hihi. Ohhhh, I must be the luckiest girl alive! ;)
Klicka för större!
Jag har en ost & skinkpaj i ugnen som är klar närsomhelst. Jag tror den blir GRYM! Som alltid vill jag göra lite specialare när jag fixar med maten... Ibland går jag överstyr och det slutar med att jag blir besviken (Tobbe tycker oftast att det är bra, det är bara jag som har lite dåligt självförtroende i köket ibland tror jag) men oftast blir det bra. Jag TROR att det är fallet idag. Hoppas det iaf. Annars blir jag sjukt besviken.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos