fredag 1 april 2011

... and save it for a rainy day

vid tangenterna: Jessica kl. 11:26
Jag vet inte varför, men jag gillar det här vädret ändå. Jag öppnade balkongdörren när jag gick upp och andades in den här friska luften och doften av våt mark (notera skillnaden mellan VÅT MARK och VÅTMARK) och det var bara så... fantastiskt. Förstår inte folk att det här också är vårväder? En mindre uppskattad del av våren kanske, typ den fula styvsystern till de vackra vårdagarna fyllda med sol och damm från trottoarerna; men fortfarande en del av våren.
Dessutom passar mulet mig ganska bra idag eftersom jag ska till optikern och därför måste ha glajsen på mig istället för linser = ingen möjlighet till solglasögon. Och jag är så ljuskänslig att det hade varit hemskt att ta sig upp på stan utan solglasögon i strålande sol. Hehe.

Ikväll blir det dessutom vinkväll med några av de finaste jag vet! Fredagsvinkvällar brukar bli de bästa! :D
Nu måste jag hoppa in i duschen en snabbis. LATERRR!
bild via weheartit

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos