onsdag 27 april 2011

En fin onsdag kan innehålla detta:

vid tangenterna: Jessica kl. 23:22


Annars då? Jag lyssnar på musik och har beställt lite Green Gate-koppar, så jag är very pleased indeed. Har kollat på två avsnitt Glee ikväll, det sista var BRÖLLOPSAVSNITTET som jag längtat efter! :D Sjukt bra. Sjuuukt bra. Hur kan man inte älska Glee? Och bröllop? Åhhh, bröllop!
På tal om det så har jag blivit smått fanatisk med detta ämne. Precis som kvinnor som längtar efter barn med hungrig blick lyssnar till mammors förlossningsberättelser och dylika bisarra ting så vill jag veta allt om alla gifta pars bröllop. Höra hur de träffades. Hur frieriet gick till. Hur många gäster de hade. Om hon bar vitt. Etc etc etc. I´m a bridezilla in the making. Och jag har FORTFARANDE inte ens en ring på fingret. Hmmmm.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos