onsdag 13 april 2011

Jag erkänner att jag är motvilligt förälskad i min Arc.

vid tangenterna: Jessica kl. 23:44
Jag saknar träffsäkerheten på mitt BB-tangentbord, men jag är ändå väldigt förtjust i min nya följeslagare. Kameran är grym, ljudet likaså, för att inte tala om surfningen! Det är ett rent nöje att surfa på min Arc. Och att maila! Det väger tungt för mig, i synnerhet efter att ha haft BB som är mästarna på mobilmail.
Och den väger ju ingenting! Tunn som ett löv - i synnerhet i jämförelse med min (gulligt, måste jag tillägga kärleksfullt) klumpiga Bold som var dubbelt så tjock. Den glider ner i fickan och lägger sig fint där. 
Jag håller fortfarande på att lära mig alla detaljer med den (jag saknar tiden då man fick en hederlig bläddringsbar instruktionsbok; kalla mig gammalmodig om du vill) men bara idag har jag fått bra koll, tycker jag. 
Aj lav it.

Nu ska jag sova. Jag jobbar heeeela långa dagen imorgon, men det blir nog något blogginlägg från mobilen skulle jag tro... förutsatt att det händer något intressant. ;)
PUSS!

1 kommentarer :

Anonym sa...

har aldrig sett den telen tidigare :D en ny version av xperia? =)


natta

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos