tisdag 19 april 2011

Gleeeejjjjzzz

vid tangenterna: Jessica kl. 23:03
Nej, jag syftar inte på grill-glace ("köttets luftspärr", eller hur var det nu Solsidan-Fredde sa, Jenny?) utan jag menar då glasögon. Idag kilade jag in hos optikern för att kolla på de Ray Ban-pilotbrillor som vi hade beställt som provbågar åt mig ("inte utan mina Ray Bans", brukar vara mitt motto numera) - men upplevde kärlek vid första ögonkastet på ett annat håll. PRECIS som jag gjorde med mina nuvarande glasögonbågar, som jag nog kommer byta ut glasen påsenare - nu först blir det dessa underbara ting som jag snubblade över idag. Det fina är att de nya precis som de nuvarande är från Carrera - de har med andra ord en tendens att göra bågar som är mina självklara val till mina slipade glas.
Längtar tills de kommer nu! Men med långhelg och allt nu så lär jag väl ha tur om jag får dem nästa vecka.

De här hade jag innan dess, Gina Tricot-bågarna med gråtonat glas. De var lite för små för min smak bara, men jag älskade dem. Fick framförallt jättemycket komplimanger för dem, bland annat av resenärer på jobbet. :)

Pssst, nu när jag satt och letade gamla glasögonbilder
blev jag sugen på mörkt hår igen!
Har funderat på att bli mörkare till hösten, jag och Sara
diskuterade det lite  förra måndagen när jag var hos henne och fixade 
barret... Det vore skönt att kunna låta det få växa lite utan 
superstarkaste blekningen var 6:e vecka.
Dessutom tycker jag att jag är snygg i mörkt hår också! Mörkbrunt. 
Trivdes väldigt bra i det.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos