lördag 23 april 2011

En lugn stund.

vid tangenterna: Jessica kl. 23:09
Det har verkligen varit fullt ös hela dagen även idag. Först en snabb sväng på stan för att fixa lite praktiska smådetaljer till dopet imorgon samt te, sedan hem en vända för att därefter kila iväg till påskfirande med Tobbes familj/släkt som i sin tur efterföljdes av middag hos pappa & Kerstin. MYCKET men MYSIGT.
Har haft en kanondag om man bortser från tandproblemet, som har gjort mig hemskt trött och "dippad" stundtals. 

Vi lämnade bilen hemma idag, så det har blivit några sköna promenader till och från våra hotspots. TACK OCH LOV, för vi är så mätta och proppfyllda med god mat nu att jag inte fattar hur jag ska komma i klänningen till dopet imorgon... Haha. :)

Nu ska jag gå och lägga mig och kolla på somna till Saturday Night Live. Gonatt!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos