söndag 24 april 2011

Doftljusens bästa doft

vid tangenterna: Jessica kl. 10:13
När jag köper doftljus så köper jag nästan alltid dem med doft av ros. Antingen det eller dofter som ska dofta ren tvätt och linne. Min mesta favorit i roskategorin är faktiskt Ikeas med ros & liljekonvalj, men jag är sugen på att testa det här nästa gång jag springer in i ett lager Yankee Candles. Det tråkiga kan jag tycka är att man betalar för enbart kvalitet och ytterst lite kvantitet när det kommer till YC; de brinner ju bara rakt ner och så är det massor av stearin kvar på kanterna!?
Å andra sidan behöver man knappt ha ljuset tänt för att det ska dofta i hela rummet, så det kan tyckas att det kanske jämnar ut sig ändå... :)
Skickat från min Sony Ericsson Xperia arc

1 kommentarer :

Anonym sa...

Desamma ♥!! längtar till nästa vinkväll ;) vet inte hur det går. Har önskat ny vecka men inte fått svar, så får vi se :) Hur mår du babe?


//natta

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos