tisdag 19 april 2011

Sista för idag.

vid tangenterna: Jessica kl. 23:56
Idag hade jag Top Gun-jackan för första gången för i år. Älskar den, även fast den är kort i ärmarna och sliten som fan. Den är grym, så är det bara! Anyways, dess uppträdande utanför garderoben innebär en och endast en sak: Det är vår. På allvar. Inte bara tidig vår, utan VÅR. Passa på och njut nu innan det blir försommar!:):)

Det fanns inte riktigt tid för fika med Tina idag, så vi fick skjuta upp det till nästa vecka. Jag fikade med lilltrollet istället! :) Min lilla gulleeeee.

Okej, nu har det sprutat inläggsinspiration ur öronen på mig, hoppas det håller i sig! Kan bli lite tamt med inlägg dagarna som kommer nu, så håll till godo med dessa så länge ni kan! ;)
PUSS & GONATT! <3


p.s: Det är ingen snorkråka i min näsa, det är ett SÅR. ;( Så att ni vet. Hahahaha. d.s

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos