måndag 18 april 2011

Award!

vid tangenterna: Jessica kl. 00:02
Jag fick en av award Makeupedia!
Inget mer avancerat än att länka vidare till 5 andra bloggar och det kan jag välleee...!:)

Josey (för att hon skriver lika smart om alldagliga - men inte att förakta - i-landsproblem som om kändisar och deras äventyr i Lalaland)
Jenny (för att hennes blogg tillsammans med Nathas är de första jag kollar varje dag)
Natha (av ovanstående anledning. Och för att hon ska känna sig pressad att uppdatera oftare från Växsjööö)
Bloggkommentatorerna (för utan dem vore jag lost in the bloggspace)
Rebecca Simonsson (för att hon är en av Sveriges modemodigaste och coolaste brudar. Och för att jag skulle kunna döda för den där västen med vingar. Och/eller de där pjucksen.)

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos