onsdag 6 april 2011

I´m that little bit of hope / when my back´s against the ropes/ I can feel it/ I´m the worlds greatest

vid tangenterna: Jessica kl. 17:13
Frukost: Kolla på sommarkläder. Mamio vad jag längtar till varma kvällar nu. I synnerhet när Jenny & co precis kom hem från...

... ARUBA där de varit i två veckor.
Passande nog så trillade vykortet in idag...

... när de var här, Jenny solbränd och fräsch förstås. Hon får alltid så fin färg! Och Jolene var glad som en liten smörblomma, förutom när jag höll i henne, då vrålade hon så att hon var stel som en pinne i hela kroppen. Hahah. Ungjäkel.

Nizze var också med! Och han var sååå duktig med katterna. Puff var också jätteduktig faktiskt, de nosade på varann så fint. Även om Puff fräste lite, så är det ingenting mot vad Lizzie brukar åstadkomma.

Vi åt resterna från pajen jag gjorde igår (den blev verkligen grym, precis som jag hoppades!) och åt kladdismuffins. Och drack te, förstås. Idag var det Jordgubb & Fläder-te, på Jennys begäran.

 GLAD BEBIS!

 HUR BRA PRESENTER??!!! :D Spongebob-muffinsformar, världens finaste slev och två nagellack med jättetunn pensel, så att man kan måla mönster med dem. Älskar att få småsaker, hahaha.<3

Nizze ville leka med Jollis mina, hon ba "Hallååå, lägg aaav!"

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos