fredag 3 augusti 2012

GOTTA GET DOWN ON FRIDAY

vid tangenterna: Jessica kl. 19:54
Såhär har min fredag varit:

Nästan i a f. Jag vet inte riktigt vart dagen tog vägen, ärligt talat. Vi vaknade, klev upp, jag stack och gymmade, kom hem och gjorde mig iordning, vi åkte iväg och åt thai-lunch och handlade lite, sedan åkte vi hem igen och Tobbe stack iväg och hängde med några vänner som grillade en gris (... :S) och jag spelade xbox, slökollade på tv och slöade mig ännu mer på balkongen. . . sedan kom Tobbe hem, jag kollade på Topmodel-reprisen (jag glömde bort det i tisdags kväll) och firade att Azmarie äntligen åkte ut (hon tog sig själv på liiiite för stort allvar för min del). Nu råkar jag veta vem som vinner eftersom jag gjorde det där klassiska misstaget att googla en av deltagarna och snubblade över artiklar som jag inte ville se, men det är ändå roligt att kolla jue. Haha. :)
Yumyumyumyumyum. Älskar den där soppan.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos