söndag 5 augusti 2012

En ny händelse i tidslinjen.

vid tangenterna: Jessica kl. 19:43
IMORGON BÖRJAR JAG PLUGGA! Alltsååååå ååååhhhhhh, det känns bara så overkligt och... härligt. HÄRLIGT.

Jag är typ redo att ta på mig ryggsäck, packa pennskrinet och ge mig av... bortsett från det faktum att jag ju ska plugga hemifrån. MEN ÄNDÅ. Ni hajar grejen!!

Nu ska jag gå och sätta på lite te och bre(da? bre? öhhhm hur skriver man??) en ostfralla. Coop Extra har Nynäs bästa ostfrallor, tro mig! På riktigt: De bara ÖSER på ost på dem! Frallorna har typ OSTBÖLDER. Mmmmmmmm. Låter äckligt men är ju så gott.
 Adieu!

2 kommentarer :

Hello cupcake on 7 augusti 2012 kl. 12:58 sa...

Mmmm, ostbölder... ;)

Jessica on 10 augusti 2012 kl. 14:29 sa...

Hehee, gott vaaa?

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos