söndag 20 februari 2011

ARRIIIIIBAA!

vid tangenterna: Jessica kl. 12:47
Jag blev störtförälskad i den här duken på Ikeas inspirationsblogg! Mutti, kan du inte sy en sån till mig? ;D Fast en mer fyrkantig då, som passar till mitt lilla LACK-sidobord i hallen... 

Jag är så inspirerad till att fixa och greja hemma just nu. Mest sugen är jag på en mysfåtölj som jag kan sitta och läsa i eller bara slöa och gosa med katterna... Och dricka te. Jag tycker om den lite fulsnygga formen på PS Selma. Jag tycker hela känslan är lite otippad liksom. Inte den klassiska mysfåtöljen, nej.

Dock så gillar jag även den betydligt simplare och 2 tusenlappar billigare Rörberg-stolen också. Om man vill så kan man även köpa till armstöd för en femhundring. Jag tänker att man köper några schyssta kuddar till den också för att ge den en mer personlig karaktär. Ååhh!! Ja! Vad mysigt!
Nu utbrast jag "Åhhh, Tobbe nu vill jag åka till Ikea!" och han svarade med ett föga upphetsat "Hmm."
En rosa fåtölj. Ja. Såklart att jag ska ha en sån.


0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos