torsdag 11 november 2010

Hey-hey-hey uuhuuu

vid tangenterna: Jessica kl. 23:35

Om det är mulet och grått eller bara allmänt höstmörkt ute (eller inne i ditt huvud eller bröst), då sätter du på den här låten... Och så fort de första tonerna ljuder från högtalarna så känns det som om solstrålar bryter igenom molnen. Hahaha. På allvar. Jag upplever det så.
Jag brukar säga med uppmanande röst till Tobbe att "den här kan du sjunga på vår bröllopsfest!". Då skrattar han lite osäkert och tror att jag skojar.


Hahaha. Det vore iofs festligt att höra honom sjunga något annat än "This is how you remind me" på Singstar.
(Han sjunger "GEEET... GEEET.... GEEEET" istället för "Yet" i slutet. Alltså, som djuret. Hahahaha. Skrattar för mig själv när jag tänker på det. Fast det måste kanske upplevas för att uppskattas till fullo. )

Nu blir det jobbhelg. Därav låten och behovet av solstrålar. Heh.

2 kommentarer :

Madde sa...

Den låten gjorde min dag idag :) Man får tacka och bocka..

Jessica on 12 november 2010 kl. 22:17 sa...

Jag säger ju det! Jag är glad att du blev glad. :)

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos