söndag 21 november 2010

eh?

vid tangenterna: Jessica kl. 16:06


Har jag fattat saken fel, eller ses Andreas Weise som snygg?
Men nu förstår jag verkligen inte. Jag såg honom i Vakna för några veckor sedan och försökte klura ut vad jag missat. Han är väl knappast den typen som "brukar" anses snygg? Han påminner mig om en kille jag och Bobon gav kodnamnet "Vinddraget" när vi var yngre (det såg ut som om han stått framför en jättestor fläkt och så hade ansiktet låst sig så, typ. Det roliga var att han var jockey, så det kanske hade blivit så när han störtade fram på hästryggen? Det var vår teori, haha.).

Fast vad vet jag, om man tittar på Idol och följer det så kanske man tycker det. Att han är snygg alltså. Han kanske är en sådan vars utseende liksom måste gnuggas in i ditt medvetande innan du ser charmen?
Som Kevin Bacon. Typ.

1 kommentarer :

Anonym sa...

hahahahahhah agree :) skulle vi ha nå julbord med bara termis? ere det vi ska ha den 25? :s


/natah

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos