måndag 22 november 2010

Uppladdningen för advent

vid tangenterna: Jessica kl. 08:23

På söndag är det dags att tända första ljuset! Miiihhp.
Jag kunde inte somna om ordentligt efter att Tobbe gick upp 05.45, min nacke och axlarna värker och jag tänker på mutti som opererar sin höft NU, så vid kvart i åtta gav jag upp. Nu dricker jag dagens första kopp te till en av mina favoriter av Disneys Jul-dvd:er. "Musse Piggs Magiska Jul", den brukar alltid visas på 4:an och Disneychannel på julaftons morgon! :D
Som tur är så har Lilly andra som hon gillar mer att titta på när hon är här ("Musses Jul i Ankeborg" tex, den är animerad istället för tecknad. Titlarna bjuder verkligen på variation, haha), så jag har inte sett den här så många ggr i år. ;)
Sent from my BlackBerry® wireless device

2 kommentarer :

Caroline on 22 november 2010 kl. 11:07 sa...

Jag har skickat en utmaning till dig i bloggen!

Jenny on 22 november 2010 kl. 16:35 sa...

Har du hört nått från mamma?

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos