måndag 29 november 2010

Och så var det måndag igen.

vid tangenterna: Jessica kl. 13:46
Dåligt. Helgen var så bra, jag ville inte att den skulle ta slut. Men de har ju en tendens att göra det, i synnerhet de bra och så svisch så är det måndag igen, med ryggont, jobb och allt sånt.
Min rygg blev knappast piggare av att riva i vårt källarförråd heller. För att komma åt någonting alls därinne måste man först plocka ut sommardäcken som ligger staplade så fint där. Arrrggggh. MEN jag har åtminstone grävt fram julgrejerna så att de är lättåtkomliga när vi kommer ner den 23:e och ska ha julgranspynt och grejer. Det känns bra, jag vet att jag kommer vara tacksam över det när det är dags.

Jag börjar jobba klockan 15 så jag behöver röra på mig om en stund, jag viiiill inte! Vissa dagar upplevs snön bäst inifrån.
Måndagar t ex. Och nu började det toksnöa igen också.
Katterna tycker dock att snön är spännande, speciellt Puff som upplever sin första vinter! Haha:) Snötigern.

Neehe, lite smink på det här då...

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos